شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کاشان لنت:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی کاشان لنت به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی کاشان لنت و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کاشان لنت از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی کاشان لنت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی کاشان لنت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کاشان لنت اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی کاشان لنت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی کاشان لنت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی کاشان لنت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.

شرایط بازگشت کالا :

7 روز ضمانت بازگشت

در صورتیکه مشتریان کاشان لنت به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا 7 روز فرصت خواهند داشت درچهارچوب قوانین زیر نسبت به بازگشت کالا اقدام نمایند :

1 . عدم مطابقت محصول درخواستی :

چنانچه محصول خریداری شده دارای کیفیت نامطلوب باشد و یا از لحاظ مشخصات با اطلاعات ارائه شده مغایرت داشته باشد، مشتریان محترم می بایستی اشکال و ایراد آن را حداکثر تا دو روز کاری پس از تحویل سفارش از طریق تماس با شماره 09215006780 گزارش دهند تا در صورت تأیید ایراد محصول توسط کارشناس فنی، محصول مورد نظر برگشت داده شود و وجه آن مسترد گردد و یا در صورت تمایل محصول جایگزین و مورد تأیید مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

لطفا تا جایی که امکان دارد بسته بندی، کارتن یا جعبه اصلی کالا پاره و مخدوش نشود.

2 . مشکلات فنی :

کلیه کالاهای داخلی موجود در فروشگاه دارای ضمانت شرکت های معتبر هستند. در صورتی که کالا شامل شرایط گارانتی شرکت مربوطه باشد، خریدار حداکثر تا 7 روز پس از تحویل کالا میتواند مشکل را به شماره تماس: 09215006780 اعلام کند و پس از هماهنگی کالا را ارسال کند. فروشگاه کاشان لنت در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد اما زمان و نحوه ی رفع مشکل برای تمام کالاها یکسان نیست.

3 . در مورد تعویض کالا، هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد.

4 . در صورتیکه کالای ارسال شده توسط ما، مغایر با سفارش ثبت شده مشتری در وب سایت باشد، هزینه برگشت و ارسال مجدد آن بر عهده این فروشگاه است

5 . تعویض یا ارجاع کالا تنها پس از تایید کارشناسان کنترل کیفیت این فروشگاه مبنی بر عدم استفاده از کالای مرجوعی در خودرو و سالم بودن کالا و بسته بندی های مربوطه ممکن می باشد .